Un stil de condus rău = Rău pentru Afaceri

Un stil de condus rău = Rău pentru AfaceriSpune-mi cum conduci, ca să-ți spun cine ești. Poate o să spuneți că e un pic exagerată această vorbă, însă cu toate acestea, modul în care conducem poate spune multe despre noi. Însă nu doar atât. Modul în care conducem are mult mai multe implicații la care uneori ne gândim, alteori însă nu. Haideți să vedem împreună în articolul de față de ce e bine să fim prudenți la volan, să promovăm un stil de condus elegant și de ce un stil de condus rău, ne poate aduce rău nouă și chiar și afacerii în care activăm profesional.
 
Cu toții am văzut de nenumărate ori șoferi imprudenți care conduc nesăbuit, făcând slalom cu manevre bruște chiar nesemnalizate uneori printre celelalte mașini din trafic, forțând accelerația, claxonând pe cei care nu se dau la o parte și păstrând o distanță mai mult decat periculoasă față de autoturismul din față.
Cel mai șocant este că, de cele mai multe ori, acești șoferi sunt în mașini inscripționate cu numele sau logo-urile anumitor companii. Este absolut vital ca șoferii să știe ce se așteaptă de la ei atunci când sunt pe drum, deoarece un stil de condus rău este rău și pentru afaceri, în mai multe moduri decât ați crede.
 

Vă poate păta reputația

Având o flotă de vehicule inscripționate cu numele sau logo-ul companiei pe ele, conducându-le zilnic, este grozav. Le puteți considera panouri publicitare în mișcare, panouri care vă pot face cunoscuți la mii de persoane. Știm însă că atunci când dăm un anunț încercăm să-l concepem pentru a fi atractiv, nu pentru a atrage adversitate. Prin urmare la fel trebuie să procedăm și în cazul publicității prin intermediul mașinilor din flotă. Nu doriți ca aceste anunțuri mobile să gonească cu viteză în zonele cu școli, să întoarcă lumea capul după ele din cauza franelor puse brusc, să taie calea altor șoferi sau să conducă haotic de parcă ar fi atacați de un roi de albine în mașină.
Oamenii tind să rețină șoferii care au un asemenea stil de condus, să facă reclamații la compania din care fac parte sau chiar să alerteze poliția în cazuri mai grave. Acest lucru este și mai posibil să se întâmple dacă acel șofer are aceeași rută zilnic. Oamenii devin familiari cu vehiculele pe care le văd în jurul loc zilnic și tind să-și facă o impresie despre companie după ceea ce văd. Ultimul lucru pe care vi-l doriți ca o companie deținătoare de o flotă auto este o reputație de conducere imprudentă, care ar putea avea un impact negativ asupra afacerii.

Cu siguranță vă ridică costurile de întreținere

Un stil de condus rău va aduce nu doar prejudicii de imagine, ci și unele mult mai ușor cuantificabile în pierderi financiare. Asta pentru că un stil de condus rău, agresiv duce la deteriorarea fizică a flotei mai repede decât ar fi normal. Adoptând acest stil de condus, va suprasolicita vehiculul, ceea ce înseamnă mai mult timp petrecut în service și mai puțin timp pe drum. Și, mai mult decât atât, riscați să deveniți client fidel al magazinelor auto care vând consumabile precum anvelope sau plăcuțe de frână.

Este o risipă de combustibil

Probabil vă gândiți ”Șoferii mei nu conduc repede”. Nu fiți atât de siguri. Dacă nu știți puteți doar presupune. Nu este nevoie de studi pentru a înțelege că cu cât conducem la o viteză mai mare cu atât consumul de combustibil este mai ridicat, în special dacă vehiculele sunt și încărcate. De asemenea, cu cât accelerăm și frânăm mai des, de asemenea producem creșteri ale consumului. Toate aceste informații se pot obține extrem de simplu dacă implementați o soluție de monitorizare GPS.

Este periculos

Motivul cel mai important pentru care trebuie sa stopați un stil de condus agresiv este siguranța. În cazul nefericit în care unul dintre șoferii dumneavoastră este implicat intr-un accident, vă veți trezi împovărat cu prime de asigurare costisitoare, potențiale costuri juridice și să nu mai vorbim, cu vehiculul sau șoferul scos din rotație pentru o perioadă lungă de timp.