Top 5 Obiective Urmărite la Implementarea Sistemului de Monitorizare prin GPS

Top 5 Obiective Urmarite la Implementarea Sistemului de Monitorizare prin GPSCare va sunt principalele obiective impuse pentru anul în curs ? Ce v-ați decis să faceți în plus față de anul precedent? Dacă sunteți implicați în activitatea unei companii private, cu siguranță optimizarea costurilor de funcționare este o prioritate. Dar cum să faceți asta? Credeți că ați încercat deja toate metodele, însă poate că nu tocmai așa. Poate că deși ați auzit de serviciile de monitorizare prin GPS, încă nu ați avut ocazia să le testați pe viu.

FomcoGPS vă prezintă top 5 targeturi impuse de către companii din mai multe industrii. Oricare ar fi obiectivele tale, una din condițiile esențiale pentru a le putea îndeplini, este măsurarea lor. Tu cum ai de gând să le măsori? Dacă deţi o flotă de vehicule sau utilaje, monitorizarea prin GPS poate fi răspunsul.
 

1. Creșterea productivității

Principalul obiectiv este cel de a creşte productivitatea companiei în care activezi sau pe care o deți. Cel mai evident mod prin care monitorizarea prin GPS amplifică productivitatea este prin simplu fapt că atunci când angajaţii sunt supravegheaţi, lucrează mai mult, cu mai multă responsabilitate față de bunurile companiei. În domeniul construcţiilor de exemplu, puteţi urmării dacă utilajele sunt folosite sau nu, precum şi în ce condiţii sunt folosite. Dacă acestea sunt la punctul de lucru sau au fost “împrumutate” în scop personal de către angajaţi. Prin supreveghere veţi vedea şi de cât timp are nevoie angajatul pentru a finaliza o lucrare, dar şi dacă termenii de finalizare sunt respectaţi.
 

2. Reducerea consumului de combustibil

Una din cele mai mari cheltuieli în cele mai multe companii este cea legată de costurile logistice, respectiv de fondurile alocate pentru carburanți. Următorul obiectiv este, pe cale de consecință, cel de a reduce consumul de combustibil, pentru a limita aceste cheltuieli. Acest lucru se poate monitoriza foarte simplu, prin introducerea unei sonde litrometrice în rezervor fiecărui vehicul din flotă, sonda urmând să măsoare nivelul de combustibil. Pierderile de combustibil se pot produce prin sustrageri neautorizate, mersul nejustificat în gol al utilajelor sau al vehiculelor, utilizarea neautorizată sau excesul de viteză. Monitorizarea prin GPS va ajută să eliminaţi cheltuielile nejustificate prin consumul inutil de combustibil, care conduc în final la creşterea costurilor pentru operarea flotei.
 

3. Îmbunătățirea relației cu clienții

Orice companie care se respectă se va îngriji să ofere clienților sau potențialilor clienți un serviciu dedicat. Însă nu e totuna cum. Este uşor să oferiţi un Serviciu Clienţi perfect atunci când aveţi orice informaţie doriţi, la un click distanţă. Prin implementarea monitorizării prin GPS managerii de flote auto pot îmbunătăţii serviciul clienţi furnizând timpi exacţi în legătură cu transportul clienţilor lor.
Un serviciu clienţi bun nu se rezumă doar la a spune clienţilor dvs. atunci când şoferul va ajunge acolo, dar de asemenea şi dacă întâmpină întârzieri. Furnizarea de date exacte le va spori încrederea în compania dumneavoastră.

 

4. Eficientizarea Rutelor

Se spune că informația înseamnă putere. Așa e, însă tot informația poate genera și eficiență în activitate. Doriţi să aveţi posibilitatea de a ştii în orice moment unde se află şoferul dumneavoastră şi dacă respectă rutele prestabilite fără a se abate din drum? Normal că da. Eficientizarea rutelor înseamnă atât combustibil, timpi economisiţi, cât şi uzură redusă a camionului sau vehicului din flotă.
 

5. Formarea unei echipe de profesioniști

Monitorizarea prin GPS va permite să ştiţi în orice moment cu exactitate unde se află vehiculele dumneavoastră şi cum sunt folosite sau conduse acestea. Niciodată persoanele de încredere  nu vor fi împotriva acestor sisteme deoarece nu le afectează cu nimic muncă de zi cu zi. Pe de altă parte, dacă şoferii dumneavoastră au o problema în a fi urmăriţi prin gps, poate reprezenta un motiv întemeiat pentru a cerceta ce fac aceştia în cadrul companiei în timpul orelor de muncă.